Nieuwe foto's!

8 oktober 2009 - Mae Sot, Thailand

Moe van de trekking, even geen blog, maar wel alvast wat foto's..

Groetjes Vedran en Lotte

1. Hanneke:
    8 oktober 2009
    In een woord prachtig! Ik zit ziek op de bank naar RTL Travel te kijken, maar dit is echt nog mooier!! Ik krijg zo'n zin in vakantie!! Rust lekker uit!
  2. anne:
    8 oktober 2009
    wat heerlijk om jullie verhalen te lezen en foto's te kijken.
    ... trouwen was ongelofelijk, ik schrijf nog ;)
    liefs anne
  3. pauline:
    10 oktober 2009
    Hoi Lotte en Vedran,
    Echt iets voor jou Lotte, om af te stappen en te voet verder te gaan. Jullie moeten trouwens heel veel groeten hebben van oma. Ik print voor haar de berichten uit zodat ze jullie ook kan volgen. Ze wil zelf iets op papier zetten voor jullie, wat ik dan op deze site moet zetten.
    Nou, veel plezier met jullie ontdekkingstocht.
    Lei
  4. pauline:
    10 oktober 2009
    Hallo Lotte en Vedran
    Oma laat ook wat van zich horen. Van Lei of pap krijg ik geregeld wat van jullie te horen. Heb dan ook gelezen waar jullie zoal aan het reizen zijn. Maar het gaat goed met jullie. Het zal wel een hele belevenis zijn, wat je allemaal tegen komt. Ik wens jullie dan ook veel reisplezier en natuurlijk het allerbeste.
    Ik zal jullie niet vergeten.
    Veel groeten en liefs van Oma
  5. Opa Maan en Oma Jo:
    Hoi Vedran en Lotte.

Geniet van alles, maar let ook goed op.

Het zal best wel mooi en leuk zijn, maar ik ben toch liever in Egchel.

Groetjes
    Opa Maan en Oma Jo
  6. Opa Maan en Oma Jo:
    Hoi Vedran en Lotte.

Geniet van alles, maar let ook goed op.

Het zal best wel mooi en leuk zijn, maar ik ben toch liever in Egchel.

Groetjes
    Opa Maan en Oma Jo
  7. pauline:
    Hallo Lotte en Vedran.

Mijn berichtje is verdwenen ,ik weet niet hoe dat kan ,08-10 al geplaatst met succes. Als nog ,de foto's zijn echt prachtig . Kindjes zien er heel lief uit. Wat zien jullie toch veel . Veel plezier verder . Groetjes en kus Mam.
  8. Christa:
    11 oktober 2009
    Prachtige foto's! Rust lekker uit van jullie trip, die blog komt de volgende keer wel weer. :) Liefs, Christa
  9. Gaji:
    12 oktober 2009
    Eej leute!

Knetter moeie foto's man! Maak os mer jaloers. Heat heej en doa wel get wig van ozze kanotrip (not!). Heej is ut echt deprimerend herfst wear aant weare, bah bah.

Mer ich bin wir Boulevard kieke (not!)

Luuk & Snekkie