Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
800

Over ons

Vedran is 27 en van beroep grafisch ontwerper. Ook in zijn vrije tijd is hij veel bezig met ontwerpen, zijn laptop en daarnaast speelt hij basgitaar waarmee hij, samen met z'n band, menig zaal plat speelt!!

Lotte is 26 en werkt in de ontwikkelingssamenwerking. Haar specialisatie hierin ligt op het gebied van jongeren, HIV en AIDS, en Seksuele en Reproductieve Rechten en Gezondheid (SRGR). In haar vrije tijd verslindt ze het ene boek na het andere en houdt ze van heerlijk vegetarisch koken en yoga.

Samen zijn we gek van reizen. Na de nodige solo-reizen, zorgde een gezamenlijke backpack-reis door India voor het idee om samen voor langere tijd weg te gaan. Nu is het dan eindelijk zover!!

Over onze reis

Na jaren studeren en 1,5 jaar werken hebben we besloten om voor langere tijd echt van het moois op de wereld en elkaar te gaan genieten. Vanaf 15 september zijn we dan ook te vinden in Zuid Oost Azie. Een enkeltje brengt ons naar Bangkok en vandaar zijn alle opties open. We zijn in ieder geval van plan de aankomende tijd naast Thailand ook Laos, Cambodja, Vietnam, Maleisie en Indonesie te bezoeken. En wie weet gaan we ook nog naar Australie en Nieuw-Zeeland........we zullen zien!

Bezochte landen

Wij hebben 46 landen (19%) bezocht:

Australië, België, Bosnië en Herzegovina, Brunei, Cambodja, Canada, China, Denemarken, Duitsland, Egypte, Estland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, India, Indonesië, Italië, Kenia, Kroatië, Laos, Luxemburg, Malawi, Maleisië, Malta, Marokko, Myanmar, Nederland, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Pakistan, Polen, Rusland, Singapore, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tanzania, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Vietnam, Zuid-Afrika, Zwitserland.