alvast een paar 'nieuwe'foto's

16 januari 2010 - Kratie, Cambodja

Vedran heeft weer een paar 'nieuwe' foto's op de website gezet, zie 'Laos deel 2'. Heel veel groetjes uit een warm en stoffig Cambodja. We hebben Laos een week geleden achter ons gelaten. Twee maanden zijn omgevlogen. Het was er echt fantastisch!!! Nu volgt een nieuw avontuur in Cambodja. Een blog volgt snel, ik beloof het!

Liefs,

Vedran en Lotte

1. Christa:
    16 januari 2010
    Wat een mooie foto's, ik begrijp waarom jullie zo enthousiast zijn over Laos! Hopelijk brengt ook Cambodja jullie zo'n fijne tijd! Liefs, Christa
  2. Mariet en Piet Sillekens:
    Prachtige foto's,
    Veel plezier in Cambodja.

Groetjes Mariet Piet
  3. pauline:
    16 januari 2010
    Geweldig mooie foto's , ik ga zeker nog erg mooie dingen zien. Tot vrijdag in Phnom Penh.

Kus Mam.
  4. Sebastiaan:
    17 januari 2010
    Hey kanjers,

Het zijn weer mooie fotos! Fijn te zien dat het goed met jullie gaat. Jullie zien er goed uit zover ik uit de fotos kan opmaken. Heel veel plezier nog!

Dikke kus,
    Sebastiaan
  5. Tijmen:
    18 januari 2010
    Jullie zijn ook echt een stelletje gelukzakken!
  6. Gaji:
    18 januari 2010
    Eindelijk weer een teken van leven!

Mooi mooi mooi! Tijd dat de winter hier zijn koffers pakt!
  7. Yvet:
    20 januari 2010
    Zo te zien is nog alles koel daa..
    de foto's zien er echt weer nice uit!
    Geniet er nog van! Groetjes oet Antwerpen
  8. Ineke Venrooij:
    11 april 2010
    Hallo Vedran en Lotte,
    Welkom thuis in Nederland! Dat zal wel even wennen zijn.
    Ik ben degene die haar fototoestel in Cambodja in de rivier heeft laten vallen.
    Jullie hebben een CDrom voor mij gemaakt. Ik vond dat verschrikkelijk aardig. Wat een prachtige foto's! Ik ben er heel blij mee. Nog heel hartelijk dank daarvoor. Leuk hoor om het verslag te lezen.
    Geniet nog maar lang na van deze prachtige reis.
    Hartelijke groet,
    Ineke Venrooij