Het is bijna zover!!

Dag lieve allemaal,

Hier het eerste berichtje op onze weblog. Zoals jullie weten vertrekken we aanstaande dinsdag, 15 september, naar Azie. Een enkeltje brengt ons eerst naar Bangkok vanwaar we verder Zuid-Oost Azie in zullen trekken, het liefst met auto, bus, trein, boot of brommer! Zo min mogelijk vliegtuigen, zoveel mogelijk lokaal vervoer. Wanneer we terugkomen weten we nog niet......

Via deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van onze avonturen en horen we natuurlijk graag hoe het jullie overal vergaat.

Zoals jullie misschien al weten, wonen we ook niet meer in Nijmegen, dus mocht iemand iets willen opsturen, dan mag het naar onze ouders in Egchel en Beringe. Laat maar even weten als je het adres wil hebben. Ook werken onze mobiele telefoons vanaf 15 september niet meer. Telefonisch zijn we dus voorlopig niet meer bereikbaar.

We houden jullie op de hoogte!

Liefs,

Vedran en Lotte

1. Sebastiaan:
    Hey Lara Croft en Indiana Jones,

Heel veel plezier op jullie reis en maak er iets onvergetelijks van!

Geen mobiel dat zal even wennen zijn, rooksignalen zijn ook van behoorlijk ver te zien dus dat komt wel goed.

Take care!

Dikke kus,
    Sebastiaan
  2. Sara Coumans:
    Hee!

Geniet ervan, maak mooie foto's en doe nieuwe ervaringen op :)

Ik zie uit naar het eerste blog bericht!

Veel liefs,
    Sara
  3. Ivan:
    10 september 2009
    Vet man, nou geniet ervan, we zien ons denk ik van het weekend nog!
  4. Michiel:
    10 september 2009
    Hoi Vedran, veel plezier en avontuur toegewenst!

Michiel en de andere DTP'ers
  5. Jantine:
    10 september 2009
    Hihi die man van mij moet gelijk weer leuke grappen maken.
    Heel, heel veel plezier. Ik vind het heel leuk dat ik zo jullie spannende avonturen ook een beetje kan meemaken. Ook veel mooi foto's plaatsen als dat lukt!
    Goede reis dinsdag, en tot schrijfs
    grz Jantine
  6. Bart Koenders:
    Hey!

Onwijs veel plezier in het zuid-oosten! Remember to take lots of Thai massages!

Bart
  7. Edwin:
    Hee Vedran!

Ik heb je helaas geen hand meer kunnen geven, je was eerder weg dan ik dacht. Dan maar even via deze weg: jammer dat je weg bent, maar wat een ongelofelijk avontuur ga je (jullie eigenlijk) tegemoet. Ik ben stikjaloers, maar dat weet je ;).

Ok, bedankt voor alles en heel erg veel plezier daar in den verre!

Groeten,

Edwin (van WD)
  8. Patrick:
    Hoi Vedran en Lotte,

Een hele mooie reis toegewenst en vooral veel mooie onvergetelijke ervaringen!

Groetjes,

Patrick
  9. Doortje:
    Hoi Lotte en Vedran,

Een golf van enthousiasme (en jaloezie) ging hier gisteren door kantoor toen jullie mailje binnenkwam.. we zijn hier allemaal ziek, zwak en misselijk, en (dus) super jaloers op jullie grote avontuur. Geniet ervan! Liefs, Doortje
  10. Bregje:
    11 september 2009
    Bedankt voor het doorgeven van jullie reisblog! Te gek! Geniet en tot typs!

Veel liefs van Bregje
  11. Christa:
    12 september 2009
    Alvast een hele goede reis toegewenst! Ik kijk uit naar jullie eerste berichtje vanuit Thailand. :)

Liefs,
    Christa
  12. Mieke:
    13 september 2009
    Hi Lot en Vedran,

Spannend hoor, dat jullie al bijna gaan. Alles ingepakt natuurlijk :) Ik ga je nog wel effetjes bellen om jullie een goede reis te wensen, maar bij deze alvast heel veel plezier gewenst!

Dikke kus!
  13. Ilja:
    14 september 2009
    morgen! hele goede reis, geniet ervan en zeker weten tot ziens!
  14. pauline:
    14 september 2009
    Hallo Lotte en Vedran.

Wij willen jullie een echt geweldig mooie reis wensen , dat jullie veel mogen zien en leuke mensen zult ontmoeten in het verre oosten. Geniet er van en dat jullie gezond en wel weer zullen terug komen . Ik verheug me op het bezoek in Cambodja.

Kus Mam en Pap.
  15. Ronny/Appele:
    15 september 2009
    Lotte & Bap viel spaß en tot over een jaar! Hoije jong!